ارور ۱۰۰۹ اپل


قبل از هر چیز لطفا مطلب زیر را با دقت بخوانید:
در تاریخ ۳۰ اردیبهشت در پستی با عنوان دسترسی آزاد و ارور ۱۰۰۹ اپل دانلود از App Store و iTunes Store در ایران این موضوع را اطلاع رسانی کردیم که روشی را پیاده کریو میکر ی کرده ایم که کاربران ایرانی می توانند از روی دستگاه مک یا ویندوز و یا انواع دستگاه های آی پادتاچ٬ آی فون و آی پد به ارور ۱۰۰۹ اپل Mac App Store و یا App Store متصل شده و بدون خطای ۱۰۰۹ به راحتی عملیات دانلود و آپدیت را انجام دهند.

چند روز بعد از انتشار این خبر٬ خبری دیگری از کاخ سفید منتشر شد مبنی بر اینکه ایالات متحده آمریکا تحریم های کامپیوتری شامل سخت افزار و نرم افزار را لغو کرده است. ما ضمن خرسندی از این خبر٬ سیستم مورد نظر را منتشر نکردیم و امیدوار بودیم که با برداشتن این تحریم ها کاربران با خطای ۱۰۰۹ مواجه نشوند.

ولی بعد از چند روز باز هم اطلاع پیدا کردیم که تعدادی از کاربران هنگام استفاده از اپ استور و یا موقع دانلود با خطای ۱۰۰۹ مواجه می شوند.

این خطا مربوط به همه کاربران نیست و تنها تعداد محدودی ارور ۱۰۰۹ اپل از کاربران با سرویس اینترنت تهیه شده با بعضی از تامین کننده های اینترنت در ایران با این مشکل مواجه می شوند.

بنابراین با ایمیل ها و کامنت هایی که دریافت کردیم تصمیم گرفتیم ارور ۱۰۰۹ اپل که سیستمی که برای رفع این مشکل در نظر گرفته بودیم را برای عموم منتشر کنیم.
بنابراین این سیستم هم اکنون آماده است و می توانید از لینک زیر این سیستم را خریداری کنید ولی لطفا قبل از کلیک روی لینک زیر اطلاعاتی که در زیر در مورد هزینه و زمان و نحوه استفاده قرار دارد را مطالعه کنید:

vpn kerio maker

در این سیستم کاربران بدون نیاز به اتصال به وی np ، و با نصب گواهینامه دیجیتالی که ما در اختیار آن‌ها خواهیم گذاشت٬ می توانند در آیفون، آیپد، ویندوز و یا مک از App Store و iTunes Store و در مک از Mac App Store استفاده کنند.

این سرویس همانند سرویس های Vپی ان و Proکسی که برای ارور ۱۰۰۹ اپل عبور از فیلترشکن*//فیلترینگ می شناسید نیست و با آن امکان باز کردن سایت‌های فیلتر شده مثل فیس بوک و … را ندارید. بلکه از این طریق تنها برای اتصال به اپ استور و آی تیونز استور و همچنین مک اپ استور می توانید استفاده کنید و در بقیه موارد اینترنت شما به صورت اینترنت عادی خواهد بود.

قیمت این سرویس چند است؟
بدلیل اینکه برای هر دستگاه می بایست یک گواهینامه دیجیتال اختصاصی صادر کنیم مجبور هستیم که این سرویس را به صورت تک لایسنس در اختیار کاربران قرار دهیم٬ یعنی هر کاربر برای هر دستگاهی که می خواهد از آن استفاده کند می بایست گواهینامه مربوط به آن را دریافت کند. برای همین هزینه هر لایسنس ۵۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده. برای نمونه اگر یک آی فون و یک آی پد دارید می بایست دو لایسنس به صورت جدا تهیه کنید.

ولی چرا قیمت هر لایسنس ۵۵۰۰ تومان است؟
شاید این سوال در ذهن شما خطور کند که چرا ۵۵۰۰ تومان. دلیل انتخاب این قیمت به این صورت است که برای راه اندازی چنین سرویسی می بایست یک سرور با پیکربندی سخت افزاری مناسب تهیه می کردیم که همین موضوع هزینه زیادی دارد همچنین با تست هایی که قبلا با تعدادیارور ۱۰۰۹ اپل از کاربران آزمایشی داشتیم مشخص شد که سرور ما تنها قادر به پاسخ گویی به تعداد محدودی request به طور همزمان است بنابراین برای بالا بردن کیفیت و بهبود سرویس دهی و بدلیل اینکه بدلیل حجم کابران سرور از دسترس خارج نشود مجبوریم که چنین هزینه ای را از کاربران دریافت کنیم و اما مهمترین مورد دیگر٬ پهنای باند است٬ پهنای باند و سرعت اینترنت سرورها محدود است و برای پهنای باند بیشتر باید هزینه کرد و از آنجا که این سرویس برای اپ استور است و همه کاربران این سرویس می خواهند از اپ استور دانلود کنند پس با حجم زیادی از دانلود مواجه هستیم که همین مورد هزینه ای را برای ما به همراه خواهد داشت.

این سرویس برای چه کسانی مناسب است؟
همین لحظه از داخل اپ استور اقدام به دانلود و یا آپدیت برنامه ‌ای نمایید اگر با خطای ۱۰۰۹ موقع دانلود و یا آپدیت برنامه ها مواجه می شوید این سرویس برای شما مناسب خواهد بود زیرا با تهیه این سرویس دیگر خبری از دیدن این خطا نیست.

نحوه خرید و استفاده چگونه است؟
از لینک زیر می توانید نسبت به خرید و پرداخت آنلاین اقدام کنید. ارور ۱۰۰۹ اپل بعد از پرداخت آنلاین گواهینامه دیجیتال و راهنما به ایمیل آدرس شما ارسال خواهد شد.

خرید vpn





سرویس ها و قیمت ها

بری خرید VPN سرویس های مناسب خود را در زیر انتخاب کنید!





یک ماهه - دوکاربـره

قیمت

۱۹۵.۰۰۰

تومان

  • ۹۷۵۰۰ تومان برای هر کاربر
  • اکانت دو کاربره
  • بــــدون محـــــدودیت حــــجمی
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی

سه ماهه

قیمت

تومان

  • توقف فروش
  • اکانت دو کاربره
  • پهـــــــــنای بــــــاند نامــحــدود
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی

یک ماهه - شش کاربره

قیمت

۵۲۵.۰۰۰

تومان

  • ۸۷۵۰۰ تومان برای هر کاربر
  • اکانت ۶ کاربره
  • بــــدون محـــــدودیت حــــجمی
  • قابل استفاده فقط در اندروید ۶ و به بالا
  • پـرداخــت آنــلاین ، تحویـــل آنی
  • سرور های اختصاصی